Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с буталата :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    това почти 15атм може да е и 14,1атм,дай на хората точни данни,колко точно е компресията,на топъл или студен двигател,сваляш ли всички свещи преди да мериш компресия,как се държи колата когато я пробваш на бенц,пали ли изобщо на бензин,защото по горе си писал че си ходил да ти регулират карбуратора,как го регулираха тия майстори като не пали на бенц
    имам един въпрос към модернаторите:няма ли да корегирате заглавието на темата,защото тука става на въпрос за компресия,не палене на бензин,а не за бутала
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #17
      ...

      Comment


      • #18
        дай точни данни,за да ти се помогне
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #19
          Компресията я мерена при студен двигател през отвора за свещта, като на другите свещи са свалени кабелите(то иначе ще си запали на 3 цилиндара).Натиска се гаста до последно за да освободи карборатора и да може компресията да е пълна.(Ако не се прави така кажете да обясня на майсторите да си търсят друга работа )На стенда я регулират на бензин, но не работи - забива.Получава се някаква детонация и просто забива и угасва.На гас го няма тоя проблем.Компресията минава 14,5 атмосфери(не мога да кажа савсем точно колко над 14,5 е).А в каталога за алфа 33, 1,337см3 дават 9,5 атмосфери.
          Прав си, че вече сме за друга тема, просто в началото мислех че е от буталата.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от cadds
            А в каталога за алфа 33, 1,337см3 дават 9,5 атмосфери.
            За пореден път ти казвам, че бъркаш степен на сгъстяване с компресия!!! Степента на сгъстяване е това 9,5:1 което казваш, а щом си решил да споменаваш каталози, ми по каталог компресията я дават минимум 10,3 за читав двигател!

            Comment


            • #21
              сега,пич първо компресията се мери при свалени ЧЕТИРИ СВЕЩИ,за да може двигателя да се разварти с еднакви обороти ,за отделното мерене на всеки цилиндър,вроро MRX,ти го повтаря за незнам кой ти път ,малко се образовай преди да пишеш,защото в този форум има много които разбират,и много които са майстори и правят такива двигатели като твоя за закуска и ше ти се смеят а относно забиването на бензин ще ти кажа какво е:
              значи когато СТЕПЕНТА НА СГЪСТЯВАНЕ СЕ ПОКАЧИ трябва да се знае следното,че двигателят става претенциозен , октановото число на бензина е много важно(колкото по голяма СТЕПЕН НА СГЪСТЯВАНЕ толкова по висок октан) и много по чувствителна центровка на запалването,ако колата ти е с делко което е с чукче и наковалня(много трудно ще го настроиш),но ако е с електронно ,трябва да провериш дали не е разлуфтено делкото,или я закарй на майстор да ти настроят центровката,ако има повече от нормалното предварение колата,при положение че е сгъстена,ще има зверски детонации и ще забива както ти казваш
              на газ работи зашщото по принцип когато една кола се настройва на газ повечето майстори и дават повече предварение за да има по продължителен период на горене на гаста,......или гаста е с по бавно горящ пламък от бензина и по малка калоричност,за това на газ харчи повече от колкото на бензин(разликата е в цената)




              с две думи колата ти е с много предварение или с разбито делко,там търси проблема,а не в буталата
              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

              Comment


              • #22
                Сетих се за тази разлика в буталата, ама ви се чудя толкова ли не можахте да намерите като твоите . Значи от тука нататъка колегата ти препоръчвам да се намали предверението на запалването. Другото е да започнеш да караш с бензин А100, и пропан-бутан. Погледни го от добрата страна всички рацери с атмосферни коли се чудят колко да си изпилят главите за да си сгъстят моторите, а ти го получаваш ефекта без стъргане на глави в комплект с основен ремонт . В крайна сметка правете една хубава центровка и си карай бегачката .
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  Значи на колата е дадено максимално закаснение на предварението, защото при нормално (8%-та предварение) забива.И в краина сметка проблема със забиването на бензин си остава.Аз не съм специалист ама я карах добър майстор който я качва на стенда и неможе да я центрова, защото при нормална центровка колата забива, затова сме дали максимално закаснение и пак забива.Компресията верно че е мерена само на един цилиндар, но по принцип разликата(дори и да има) неможе да бъде голяма. Колкото до акумолатора - той е чисто нов и добре зареден, а делкото е наред.След като нямам вариант да дам по-голямо закъснение, какво мога да направя ?

                  Comment


                  • #24
                    Според мен измерването на такова налягане, не е задължително знак за промяна на степента на сгъстяване. При измерване на студен двигател, ако по стените на цилиндрите е попаднало достатъчно масло, без свещи и отворена дроселова клапа не са един и два случаите двигатели със степен на сгъстяване около 9-9.5, да показват налягания 14-14.5 бар.
                    За показанията от измерването на различните двигатели, също имат значение фазите на газоразпределение и състоянието на акумулатора.
                    Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                    Comment


                    • #25
                      абе ти колега май не разбираш от дума ,как разбра че на делкото му няма нищо а,знаеш ли какво има в делкото че много приказваш,ама само празни приказки,знаеш ли че на делкото има два регулатора които определят предварението,единия е чрез вакум ,а другият е центробежен,т.е. дава авнс според оборотите и често на старите коли този регулатор се разбива или му се разхлабват пружинките,т.е.дава по рано и повече предварение
                      откачи вакумният регулатор и трябва да се по-нормализира,ако и с това не стане може да ти се наложи да подменш или обтегнеш прожинките на центробежния,стана ли ти ясно?????????????????????????????????????????????? ????
                      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                      0899832271 Сашо

                      Comment


                      • #26
                        Да, дано се получи Ще пиша има ли ефект

                        Comment

                        Working...
                        X